דוריה למפל - חדשות הערב | 16.12.19 | כאן : דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה.

דוריה למפל - חדשות הערב | 16.12.19 | כאן : דוריה למפל, מגישת מהדורת החדשות המרכזית של כאן, הודיעה על פרישה.. התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר.

הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. טרם ידוע מי יחליף אותה. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. האם בקרוב נוכל לאבחן מחלות באמצעות זיהוי קולי? דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי.

N12 - החדשות הלילה - 10.08.2016
N12 - החדשות הלילה - 10.08.2016 from img.mako.co.il
דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. למפל תיכנס לכאן במקומה של גאולה אבן סער, שכזכור שעזבה את תפקידה בשידור חי, בעקבות הקדמת הבחירות וחזרתו של בעלה, גדעון סער לפולטיקה. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, אמר:

התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, אמר: דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. דוריה למפל עוזבת את חברת החדשות ותגיש מחודש מרץ את מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11 מחודש מרץ. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. דוריה למפל, לשעבר אשת חדשות הלילה, שנבחרה להחליף את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. למפל תפרד מתפקידה בסוף חודש אוגוסט. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. למפל תיכנס לכאן במקומה של גאולה אבן סער, שכזכור שעזבה את תפקידה בשידור חי, בעקבות הקדמת הבחירות וחזרתו של בעלה, גדעון סער לפולטיקה. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי. זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי.

למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

בחירות בארה"ב: מי המגישה שמחזרה את החליפה מהבחירות הקודמות ...
בחירות בארה"ב: מי המגישה שמחזרה את החליפה מהבחירות הקודמות ... from images.maariv.co.il
חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי. ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: רציתי לשמוע מגנץ על הגירעון ותפיסת עולמו הכלכלי. דוריה למפל, מגישת המדורה המרכזית בערוץ כאן 11, פורשת מתפקידה לאחר כשנתיים וחצי. האם בקרוב נוכל לאבחן מחלות באמצעות זיהוי קולי? מתחם דוריה נולד מתוך הסקרנות והתשוקה שלנו לחדש, לגלות וליצור. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

בנוסף, תגיש למפל בקביעות את מהדורת חדשות השבת.

ומיד אחריו, כאמור, התחלה חדשה נוספת: חדשות הערב בהגשת דוריה למפל, כל ערב בשעה 20:00. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. האהבה לשמח ולארח והרצון להתחדש ולרגש הולידו חוויה, שמזניקה את עולם האירועים לגבהים חדשים. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. מחפש את הכתבות שקשורות ישירות לנושא. שינויים בחברת החדשות של ערוץ 2. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11.

למפל תחליף את גאולה אבן־סער, שהגישה את המהדורה המרכזית של התאגיד ממאי 2017. By ‎שלוק‎ · updated about 5 months ago. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. דוריה למפל היא מגישת טלוויזיה ועיתונאית ישראלית, מגישת חדשות הערב בערוץ כאן 11. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

דוריה למפל (@DoriaLampel) | Twitter
דוריה למפל (@DoriaLampel) | Twitter from pbs.twimg.com
זו היתה תקופה מעניינת ומאתגרת עבורי. דוריה למפל מתקדמת, וצפויה להשתלב בהגשת מהדורת החדשות המרכזית במהלך השנה הקרובה, אחרי יציאת יונית לוי לחופשת לידה. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. דוריה למפל, לשעבר אשת חדשות הלילה, שנבחרה להחליף את גאולה אבן כמגישת מהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי. מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, כל הדיווחים, הפרשנויות, והכותרות שעשו את היום, והסיפורים שכולם ידברו עליהם מחר. דוריה למפל יצרה בתוך מספר שנים סגנון ייחודי ואיכותי, המשלב בין. הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל של חברת החדשות בערוץ רשת 13.

הגישה את התוכנית לילה טוב ישראל המהדורה המרכזית (מגישה מחליפה) ומהדורת חדשות סוף השבוע של חברת החדשות.

בראיון אישי וראשון חשפה דוריה למפל את טראומת הילדות המכוננת (בגלל זה לא הייתי בטוחה שאני רוצה ילדים) ואת תובנות הזוגיות עם איש התקשורת אבי משולם, שהיה הבוס שלה (הוא תיקן אותי בהרבה מובנים. הלכתי על ביסלי גריל 2. חילופים בכיסא הזה אינם נפוצים מדי. מהרצון לחוות כמה שיותר ולהרגיש שהכל פתוח, הכל אפשרי. מעקב מדיה אינטרנטית דוריה למפל. בין העובדים גם מגישת מהדורת 'חדשות הערב' דוריה למפל. טרם התווספו הודעות לעיתונות מטעם דוריה למפל למאגר הארצי. אייל בן יעיש, חדשות 2). דוריה למפל תיכנס לבידוד לאחר שנחשפה לעובד בתאגיד שנדבק בקורונה. הייתי שמחה ללכת על תפוצ׳יפס הלא הוא החטיף המושלם אבל לא היה 3. התכנית משודרת ברשת 13 בלבד, ולאחר שקשת בחרה שלא להעביר אליה את התכנית. טרם ידוע מי יחליף אותה. התגוררה עם אמה ברמת גן עד גיל 6, אז עברו לתל אביב.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook